donderdag 5 maart 2009

Concepten en Ontwerpen Vormgeving Huisstijl en Website

Vandaag verder gegaan met mijn huisstijl. De keuze is gevallen op dit logo. Een tijd heb ik van alles uitgeprobeerd met verschillende kleuren combinaties. In een eerder bericht was dit logo ook al te zien, maar dan steeds in de zelfde tinten. Die rode tinten komt bij mij heel groots over(een grote instantie of zoiets). Nu heb dat rode gecombineerd met blauwe tinten. Een contrastrijke combinatie in een strak logo. Ja zo zie ik mezelf wel op een visite kaartje.

Tevens is dit een experiment, maar tot nu toe vind ik de foto in het vierkantje het geheel verstoren.

Hieronder nog een aantal schetsen van het briefpapier, enveloppe .
Ik ben erachter d.m.v overleggen met talen dat het een goede manier is om alle mogelijkheden te proberen, maar dat je meestal vanuit een visitekaartje de enveloppe en briefpapier opmaakt.





Voor de Website ben ik begonnen met het bekijken van sites die mij aanspreken. Hieronder een aantal. Je ziet dat de sites heel luchtig zijn en dat het echt alleen maar om het beeld gaat.

1 opmerking:

  1. Hey Ferry! Geinig hoor, zo'n blog. Is dat een opdracht voor school? Je logo ziet er erg goed uit! Staat mooi op je visitekaartje. Ik zou echter geen Hotmail adres erop zetten... pak lekker info@ferrystrengphotos.nl en knal die in je Outlook. Succes en ik spreek je. Groeten, Roy

    BeantwoordenVerwijderen