zondag 1 maart 2009

Lauwersmeer, Friesland

Ondertussen heb ik veel gefotografeerd, zo veel zelfs dat ik weinig tijd heb om wat uit te zoeken en voor wat aanpassingen. Bij deze dan 1 foto van afgelopen donderdag die ik voor mezelf moest bewerken om erachter te komen of het zou werken. En wat denken jullie?

Deze foto gemaakt in het Lauwersmeer beeld de situatie uit als een rietsnijder besluit de riet balen op te halen uit het veld als er net regen is voorspeld. Uiteindelijk bedacht ik onderweg een aantal foto's in de cabine te maken dat photoshop later voor mij in elkaar zou gaan zetten:) Je ziet nu de bestuurder in een Mercedes Unimog, het landschap in een niet rechte lijn en vanuit de achteruit nog net de rietbalen uitsteken die kort daarvoor op de aanhangwagen zijn gelegd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten