maandag 2 maart 2009

Riethandel + Rietdekken



Vorige week maandag had ik het best weer getroffen. Ik had de riethandel Prosman in Gouderak opgebeld of ik een aantal foto's van hun riethandel kon maken en dat kon, wat ook kon was dat ik de rietdekkers aan de overkant kon vast leggen die tevens aan het nieuwe huis van Prosman zelf werkte.

2 Vliegen in 1 klap dus! Het zijn overigens ook weer 2 nieuwe onderwerpen die ik nog niet eerder in beeld heb gebracht, maar het ging me best wel goed af. Vooral de gedachte hoe breng ik nou de riet dekker in beeld? Ze doen allerlei soorten werkzaamheden op zo'n dak! De volgende keer ga ik met een van de chauffeurs mee om riet ergens heen te brengen en waarschijnlijk ook een container in de Rotterdamse haven ophalen afkomstig uit China. Ja zelfs uit China komt riet! Gehele Serie:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten