donderdag 15 januari 2009

Concept bedenken

Inmiddels heb ik een grove planning gemaakt. Deze planning zal ik dan nog wel even moeten uitprinten zodat ik er van alles en nog wat op schrijven en extra data of zelfs in uren ga verdelen.
Het eerste idee wat bij me opkwam bij het bedenken van een "concept" voor de "verbeelding" is een vrij letterlijk genomen. Je neemt een onderwerp, voorwerp of persoon en die zet je op een andere plek neer. De achter liggende gedachte is dan dat die onderwerpen daar zijn omdat die graag of liever daar zijn dan op de plek waar ze altijd al waren.

Inmiddels een week verder ben ik nog niet echt verder gekomen in dit concept. Vragen die in me op komen: Heb ik dit weleens eens eerder gedaan? Als ik op pad ben werk ik dan graag volgens een concept? Ondertussen fotografeer ik wel gewoon verder... Bijvoorbeeld een aantal beelden van het schaatsen afgelopen weekend. --> Foto's


Geen opmerkingen:

Een reactie posten