donderdag 15 januari 2009

Logo


En ondertussen zijn er ook logo's in de maak. In eerste instantie om marketing alvast een beetje te gemoet te komen ben ik begonnen met een mindmap voor m'n logo. Deze mindmap wilde ik eigenlijk gebruiken om een naam te verzinnen maar uiteindelijk heb ik een aantal factoren als kleur, detail en opvallend opgeschreven. Een naam voor m'n eigen bedrijf kan van alles zijn, maar op een ogenblik wilde het ik het bij m'n eigen naam houden. En misschien wel een afkorting.

Bij deze de eerste ontwerpen. Ik wilde vooral kracht, contrast in kleur en opvallendheid. Het detail zoek ik in het transformeren van letters op dit moment. In dit geval is dat de S die passend gemaakt is voor de F. "FS PHOTOGRAPHY". Dat staat er dan in 1 van de logo's. Voor mij, zeg je met dit logo; meer als een 1 man's bedrijf te zijn.

En aan de ene kant lijkt me dat gunstig, omdat je professioneler overkomt en aan de andere kant onpersoonlijker. Het aspect detail wil ik nog verder uitwerken en dan met natuurlijke elementen. Minder strakke fonts bijvoorbeeld en het toevoegen van misschien wel een figuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten